Gå til hovedinnhold

I, the Jury Film Nett


I, the Jury, Denne filmen er en sterk og profesjonell. Forsøkene på å male detaljerte og komplekse karakterer gjør det interessant. Momentene med slank spenning og handling er veldig gode skjønt, og den eneste ulempen var at det fikk meg til å ønske mer av det samme og som hadde fokusert på å holde det stramt og på samme måte som den overlegne originalen hadde.

Det er vanskelig å finne en feil i denne filmen. Kameraet er flott, kastet fantastisk og retning feilfritt. Filmens betydelig lengde, litt over tre timer, er noe som fikk meg bekymret. Likevel holdt den fantastiske rollen og det fredelige, likevel faste tempoet i filmen min oppmerksomhet gradvis gjennom de tre timene rett til den rørende kulminasjonen. Mange vil finne denne filmen for å være for lang, men jeg for en var glad av stilen, Kombinasjonen av enkelhet av hendelser og dybde av tegn og samtale.

I, the Jury 1982 Filmer Online.


Jeg trodde den musikalske poengsummen her var utmerket, og de spesielle effektene kan være ganske urealistisk til tider, men da andre ganger var fantastisk, og filmen inneholdt en rekke vendinger som jeg likte.

Tegnene var perfekt kastet, manus var fantastisk, og naturen var enestående. Jeg kunne ikke anbefale dette nok


  • År : 1982.
  • Budsjett :
  • Vote : 5.7
  • Video : 720p-1080p-1080i HDTV 1920×1080-1280×720-1440×1080 .
  • Filtype : FLA,FLV,3GPP,MXF,f4b,.mpg.
  • Selskapet :
  • Oversettelse : Norwegian, FR, DE, EN, BG, DD, GF, UC, RL, IY, MY, UK, BX, NK.
  • Videoformat : 472 MB.
  • Språk : Norwegian - English
  • Lengde : 2h 47 min.
  • Genre : Crime, Thriller stream
  • Visning : 2524
  • Download : 9081
  • IMDB Rating : 5.6/10 (92644 votes).
  • Antall Stemmer: 7


  • Lydsporet var også flott og gikk perfekt med filmen. Jeg likte også hvordan noen tegn forteller deler av filmen, dette hjalp virkelig i deler.

    På samme tid, Jeg innser at alle andre har en annen mening. Jeg ser egentlig ikke noen verdi i å prøve å bestemme en rangordre for hele tiden. Hver film bør bli verdsatt for hva den har å tilby, ikke mer, og ikke mindre.
      
    Denne filmen er helt utrolig!

    I, the Jury Online Streaming


    Det er visse deler i filmen, som de begge skiller seg ut med andre skuespillere, men jeg kan ikke fortelle deg det som vil ødelegge filmen. De andre skuespillerne er også gode, men de to er bare de beste.

    Kommentarer

    Populære innlegg fra denne bloggen

    Private Gold 41: Madness 1 Gratis Tv Serier På Nett

    Private Gold 41: Madness 1 -2000, Det er en av de mest rørende filmene jeg har sett i mitt liv, om ikke kanskje den mest rørende en. Bare fem skuespillere og en liten landsby der bare flere scener der roteres var nødvendig for denne filmen for å være perfekt. Den forteller en veldig følsom historie og bringer en svært moralsk budskap. Alt her er vektet og holdes i filmen etter nøye vurdering. Handlingen var fantastisk fantastisk fantastisk element av fantasi gjør denne filmen til en ultimate eventyrlystne opplevelse !. Musikken var perfekt orkestrering for denne filmen. Og med glatt dirigere det er så vanskelig å ikke like denne filmen. Kan ikke vente til den andre !. Ingen klichéer, ingen lager karakterer, ingen distraksjoner - bare en flott historie. Hvis jeg hadde å si en dårlig ting om det, musikken (hovedtemaet), selv om det er flott, blir repeterende etter en stund.

    Vinterviken Laste Ned Film

    Vinterviken Filmen var definitivt en av de gode filmene. Historien, retningen, kinematografi, redigering og skuespill alle legge opp for å gjøre en god film som jeg vil anbefale til alle. Filmelskere vil like filmen. Det spiller ingen rolle hva slags filmer de mest inn i, denne filmen vil underholde deg. Filmen holder seeren begeistret og opphisset, fordi i hvert minutt kan noe skje. Dialogen er god, Alle aktørene, viser og enestående spill. Mannskapet gjorde virkelig godt arbeid på settet, de riktige kameravinklene, lyset, lyder og så videre. Filmens historie har mange vendinger og alle er givende, historien er utviklet stadig etter hver scene, noe som gjør at du lurer på hva som skjer videre. Utmerket håndverk og flyter godt mot avslutningen.

    HDNet Fights: IFL 2008-05-16 Streame Filmer Med Norsk Tekst

    HDNet Fights: IFL 2008-05-16 2008, Filmen er en velskrevet filmatisk, handlingen i filmen holdt meg fanget, herunder bevegelsen av skriptet. Kostymer og uttrykk for skuespillerne ble godt mottatt av publikum. Med denne filmen var det aldri et kjedelig øyeblikk fra start til slutt. Bakgrunn bildene var flott, plassere betrakteren direkte i hver scene. Alt var troverdig. En tommelen opp til produsenter og skuespillere. Filmen har vakre bilder, en god dialog, gode vitser, og et flott soundtrack til oppstart. Det er den perfekte blanding av action og komedie. Jeg er bare en god film, ansiktet mitt vondt på slutten av filmen fordi jeg smiler så mye gjennom det. Gjør deg selv en tjeneste og gå se denne filmen.